Ne okuyorum

İskender Pala  Kitab-ıAşk
bu kitabı ve yanında birkaç kitapla birlikte eski öğrencilerimden Selma hediye etmişti. Kendisine çok teşekkür ediyor her hatırladığımda dualarımı yolluyorum.
Kitabın girişine kendisi bir not yazmış;
Kitaplar, insanlar gibidir...
Bazıları çok şey bilir ama soğuktur, anlaşılmazdır, kimseye faydası olmaz
Bazıları ukaladır, iddacıdır, rahatsız eder huzursuz eder.
Bazılarını da öpüp koklayasınız gelir...
yazı Murat BAŞARAN'a aitmiş Başaranın Türkiye gazetesindeki köşe yazılarını da beğenerek okuyan birisi olarak bu yazıyı da gerçekten yerinde buldum anlayabilene..
Kitabı aşk tam benlik bir kitap her satırında AŞK anlatılıyor. Üstelik beşeri ve suya yazılmış zamane aşkları değil hem İlahi Aşk hemde gerçekten varlığı size heyecan veren gerçek aşkları anlatıyor
Sevgili!
Kapına geldik; aşkı öğret bize ve aşkını ver yüreklerimize...
kitaptan bir cümle insan defalarca kez amiiiin diyor.
Sevgili!
Aşkın şiirini yazmak isterdim sana; sana aşkı şiir ile yazmak isterdim... Aşkı senle tanımlamak ister, Aşkı sende tanımak isterdim. Ay ikiye bölündüğünde yanında olmak isterdim.
Ne mutlu gözden göze aşkını akıtanlara, ne mutlu sevdiğinin gözüne her baktığında aşkı iliklerine kadar yaşayanlara...

Hiç yorum yok: