Dantel etek - Elbise düzenleme - Pileli etek
Ben ve terzilik:) öyle kalıp çalışmasıydı pensti fermuardı anlamam bana 1 metre kumaş olacak sağını solunu düz dikiş bide lastik güzel bir kemer ve badi yada gömelekle kombinle alsana dikiiişşşşş:)
diktiklerimin hepsini ekleyemedim bir manken bulsam giydirip hepsini çekicem ama henüz 36 beden manken bulamadım etrafımda:)))

bu elbiselerim eskiden pantolon üstüne giyerdim ama simdi pantolon giymiyorum boylarını nasıl uzatsam diye düşünürken dantel kumaşlardan katkat yaptım ve etek ucuna diktim malum dantel bu yılın modası. elbise 2 farklı kullanabiliyorum ister uzun ister belime kemer takıp mini iki türlüde çok hoş..

bu kumaşıda salı pazarından 1buçuk liraya almıştım rengine bayıldım deniz dalgası gibi deseni var pile yapıp diktim kahve kemer kahve badi turkuaz tonlarında uzun kolye ile çok hoş oluyor . beyaz gömlek ve siyah badiylede giymiştim

yine dantel bu kumaşın birazını da masa örtüsü yapmıştım:) etek içine astar dikmedim siyah eteğim var penye onu giyiyorum hiç abes durmuyor 


bu elbisemin yaka kısmı çok geniş ve sünmüş gibi duruyordu bende el örgüsü boyunluğu yakanın etrafına diktim çok hoş oldu:))

Hiç yorum yok: