şimşek mekkuin resimleri

eylül ayından sonra oğlumda bir şimşekkuin hayranlığı ve arkasından çizgi film izleme alışkanlığı başladı. Nezaman izleyecek acaba çizgi filmleri derken şimdi bütün karakterleri tanıyor. Aşırıya kaçmamaya çalışıyorum. Akıllı bebek eğitim setini aldık ve çok faydasını gördük renklerin hepsini biliyor rakamları ve harfleri tanıyor saatin üzerindeki bütün rakamları söylüyor ama sırayla say desen sayamıyor:) bu ne renk desen cevap vermiyor mavi kalemi getir desen getiriyor:) Soru cevap kavramını bilmiyor sanırım zamanla oda olur acele etmiyorum erken yaşta herşeyi öğrenen çocuk şakır şakır konuşan çocuk ilerde susuyor bu sadece benim kanım hepsi öyle olmuyor tabiki. Önemli olan çocuklarımızın geleceği. Ülkemizin çalışkan başarılı azimli idealist inançlı gençlere ihtiyacı var inşallah güzel sağlıklı mutlu çocukluk dönemi geçirip ilerdede başarılı nesil olur hepimizin evlatları
bunlarda benim oğluma photoshopta yaptığım resimler fikir olur belki

Hiç yorum yok: