gömlek kolundan

Daha önce oğluma gömlek kolundan pantolon dikmiştim. kolun düğmeli kısmını kesmiştim ama atmamıştım şimdi onuda çok güzel bir şekilde değerlendirdim.
nette gezerken gördüm ama nerde gördüm hatırlamıyorum:(
gömlek kol ucu ve dantelli kumaş

öncelikle bu şekilde iğneliyorsunuz ben yanlışlıkla iki tarafıda iğnelemişim gerek yok alttaki resimdeki gibi olacak sonuç


iğneledikten sonra dikiyoruz düğmeyi kolumuza göre ayarlayıp güzelde bir düğme dikiyoruz


ve son halleri kazağın içerisine gömlek giymiş havası veriyorsunuz:) aslında yaka kısmından da boyunluk yapmışlardı aynı yöntemle ama ben yapmadım. belki siz yaparsınız zarif bir fikir  

15 yorum:

ayamaya dedi ki...

süper bir fikir , çok hoşuma gitti :)

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık bu da çok güzel olmuş ve fikir de güzel. Bulduğun linki paylaşabilirmisin acaba boynuna nasıl birşey yapmışlar merak ettim??

eviminhuzuru dedi ki...

beğenmenize sevindim.
ah Sümeyracım linki bir bulabilsem:( çok aradım çeşit çeşit yazılar yazdım ama bulamadım. anlatmaya çalışıyım
yaka kısmını söküyoruz
gömleğin boynuna düğme iliklediğimiz yere aynı işlemi uyguluyoruz. tülleri teğelleyip dikiyoruz tek farkı boyunluğun ortasına saten ince kurdela geçirmişti anlatabildim mi:(

eviminhuzuru dedi ki...

hakimyaka gibi oluyor yani:)

biryudumhobi dedi ki...

çok şık olmuş güzel fikir.
arkadaşım güzel yorumun içinde teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

güzeeelll... :) ilk önce okurken dedimki "aaa gömleğin kolunu kesmiş,sonra bidaha mı gömleğe dikmiş " dedim :D sonra baktımki çok çok şık birşey yapmışsınız.. emeğinize sağlık,giyilmeyenden giyilen öykünüz başarılı olmuşş ... Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

anladım sayılır teşekkürler, birde ben araştırayım yabancı bir site değilse?=)

eviminhuzuru dedi ki...

güzel yorumlar için teşekkür ediyorum.. Dün arkadaşıma giderken taktım çok beğendi fikride kollukarıda:)tabi ben kazağın kollarını geri çekip göstermesem anlamıyordu

bbicil dedi ki...

gerçekten çok iyi bir fikir! aynı yöntemle hazırlanan manşetlere boncuk, taş, pul vs. dikilerek bileklik gibi de kullanılabilir. Farklı renklerde manşet ve dantel kullanılabilir kesin denemem lazım :)
Acaba keçeden yapabilir miyim ?! Burada bir ampul işareti çıkmalıydı :)))

bbicil dedi ki...

Ben bir ling buldum galiba bakın bakalım arkadaşlar...
http://www.superziper.com/2010/07/gola-com-perfume-de-miu-miu.html

bbicil dedi ki...

Burda da güzel bir fikir var! http://modadunya.blogspot.com/2011/05/diy-gomlek-yakasndan-kolye-yapm.html

eviminhuzuru dedi ki...

bbicil gönderdiğin linklerde de güzel fikirler var. Son linkteki siyahlı ve zincirli olanı dizilerden birinde de görmüştüm yapılabilir bir fikir olarak zihnime yazmıştım:)

Ponti dedi ki...

bayıldım, mutlaka deneyeceğim :)

http://pontinintakilari.blogspot.com

dakikadanonce dedi ki...

Gömlek giymeyi sevmeyen ama o kolları çok seven biri olarak tuttum ben bu fikri.. Çok şık olmuş.

dakikadanonce dedi ki...

Gömlek giymeyi sevmeyen ama o kolları çok seven biri olarak tuttum ben bu fikri.. Çok şık olmuş.