Apartman günü

Apartman günü
Sevgili komşularım cuma akşamı bendeydi baya kalabalıktı, biran ikramlar yetmeyecek diye çok korktum ama misafir bereketiyle gelirmiş yettide arttı bile herkes çok memnun kaldı. ve yine çok becerikli olduğum söylendi herkes tarafımdan öyleyim çok şükür genlerimde var:)) annecime çekmişim
menüyü yazmıştım daha önce ama tekrar yazıp resimleri ekleyim şunu söylemeliyim ki resimlerde net değil ama sofram adeta bir görsel şöylendi tatlılarımın ve salatamın görüntüsü tam seyirlikti yemeye kıyamadık bir an:))

Menü:
Tavuklu börek
Peynirli sosisli poğaça
Kumpir
Un kurabiyesi
3 renk salata
jöleli pasta
etimek tatlısı
yoğurtlu mercimek salatası yada makarna salatası
Turşu
Kokoş Pasta
eskiden ben bukadar çeşit yapmazdım yuuuuh derdim yapanlarada nasıl yetiştiriyorlar ama zamanla pratikleşiyormuş insan börek poğaça kurabiyeyi önceden yapıp buzluğa attım misafir gelmeye yakın sadece börekleri pişirdim, Salata ve tatlılarda 1 gece önceden yapılan türden seçtim ertesi gün sadece evi toplayıp oğlumla süslendik:)))))

Üç renk salatayı patatesi haşladım bir kısmını havuç rendesi ile karıştırıp limonunu ve tuzunu ekledim bir kısmını mor lahana ile karıştırıp limon tuz ekledim kalanıda maydonoz ile karıştırıp limon ve tuz ekledim kek kalıbına sırayla dizdim ertesi gün servis tabağına ters çevirdim dilimleyip üzerine isteğe göre yoğurtla servis ettim

 Jöleli pastayı aslında meyve salatası yapmak istiyordum nette ararken bu tarife rastladım vişneli jeli kek kalıbına döktüm soğuyup katılaşınca üzerine nar ve elma dilimi dizdim üzerine kakaolu büsküvi üzerine muzlu puding üzerine büsküvi 1 gece dolapta bekledi servise yakın tabağa ters çevirdim tad ve görüntü süperdi

Asıl buna bayıldım daha önce yapılışını tv de görmüştüm ama denememiştim küçük bir kek yaptım üzerine krem şanti sürdüm servise yakın yada misafirler kapınızı çalmaya yakın üzerine piişmaniyeyi didip heryerini pişmaniyeyle kaplayın harika oldu üstüne ben sadece soframa uysun diye lila boncuk koydum ama herşekilde süsleyebilirsiniz pazartesi aşkımın doğum günü yaşpastasını bu pastadan yapmayı düşünüyorum ama sakın pişmaniyeyi erken döşemeyin çünkkü zamanla pişmaniye sönüyor güzelliği gidiyor

Etimek tatlısı zaten bilindik bir tatlı üzerine krem şanti sürüp hobi rendeledim

ve Soframmmmm


2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim herzamanki gibi harikasın herşey çok güzel görünüyorrr eminim görüntüleri kadar tatlarıda mütişdirrr bebeğimmm buarada bunların hepsinden buraya gelincede yapmanı isticem elale gelin görsün :):):) nihall

Adsız dedi ki...

sayfanızı çık beğendim hayırlı olsun :):):)