oğlumu beklerken


Evlilik her insanın hayalini kurduğu şeylerin teker teker

gerçekleşmesiymiş. Beyaz bir gelinlikle atılan ilk adım…

çocukluğundan beri her kız çocuğu mutlaka bir gelinlik resmi

çizer zihninde.  İşte benim zihnimdeki resim 12 ağustos 2008de

gerçeğe dönüştü. İçinde kendimi prenses gibi hissettiğim

gelinliğimi giydim ve sevdiğim adamla el ele yürüdüm.  O an

dünya sadece sevdiğim adamın gözlerinde dönüyordu ve kalbim

onun kalbinde atıyordu…

Ardından sıcacık evimizdeydik. Her şey yine yıllardır hayalini kurduğum gibiydi. Koltuklarım, masam, halılarım, perdelerim… artık sevdiğim adamla uyuyor onunla uyanıyordum. Gözlerimi her açtığımda AŞKIMI yanımda görüyordum. Ellerini her istediğimde tutabiliyordum. Sonra kurulan özenli sofralar. Sevgiyle yapılan yemekler. İnsanın sevdiği ve güvendiği birisiyle bir ömrü paylaşıyor olması kadar güzel bir duygu yok…
Şimdilerde ise farklı bir duygu içerisindeyiz. Takvim yaprakları 31 aralık’ı gösteriyorken hayatıma babam, abim ve eşimden sonra bir kahramın daha gireceğini öğrendim. Şaşırdım sevindim ağladım. Annelik bu olsa gerek iyi kötü bütün duyguları içinde barındıryorsun.  Bu haberi bir an önce herkesle paylaşmalıydım. Aşkımı arayıp akşam yemeğini dışarıda yiyelim dedim. Okuldan çıkıp eve geldim hazırlandım, her zamanki köşede buluşup lokantaya doğru yol aldık işin garip tarafı  Yusuf abilere yemeğe davetliydik, hem yemeğe davetliyiz hem yemeği dışarda yiyoruz eşim bi anlam verememişti müjdeli haberi duyunca anlayacaktı nasıl olsa:)  Her zamanki gibi ikimizde anlattık günün nasıl geçtiğini öğrencileri dersi okulu veee en sonunda müjdeli haberi verdim sevindi, sevindi… 9 ay sonra bir bebeğimiz olacak!!! insanın yolda sırıtarak yürüyor ilk duyduğunda Rabbim yaşamak isteyen herkese yaşatsın Rabbim dileyen herkese hayırlı Salih ve Saliha evlatlar nasip etsin..
Tabiî ki bebeğim beni benden aldı. Bünyem sarsıldı. 24 saat uyumak istiyorum. Yemek yiyemiyorum. Bulantılarım var.Annem babama hep "Evimin direği" derdi anlamının derinliğini şimdi daha iyi anlıyorum. Eşim öyle çok yardımcı oluyor ki bana.  Bugün 4 ocak ve ben sabaha bulantıyla başladım ne kahvaltı hazırlayabildim ne akşam yemeği aşkım sağolsun kahvaltımı hazırladı bulaşıkları makineye yerleştirdi. Bana öyle iyi bakıyorki rabbim ondan razı olsun hem bu dünyada hem ahrette yüzü gülenlerden eylesin rabbim.….


seni beklerken herşeyi özenle seçiyoruz. Kıyafetlerini

oyuncaklarını herşeyi en ice ayrıntısına kadar düşüyoruz  fakat

seni geleceğin dünya şartları seni

ve senle birlikte dünyaya merhaba diyecek yüzlerce çocuğu

özenle beklemiyor. Yalancılar, kavgalar, savaşlar, ihanetler...

Sana da yetişecekler diye çok korkuyorum. Haksızlığa

uğrayacaksın elbette haksızlık ettiklerinde olacak kalp

kıracaksın, kırıldığın anların olacağı gibi. Seni kötülüklerden

ne kadar uzak tutabilirim ,seni nasıl en güzel şekilde

yetiştirebilirim. Sana
islam
ahlakını nasıl öğretebilirim.

Zorluklarla mücadele etmeyi başarılı olmayı çalışma azmini


saygıyı sevgiyi aşkı sadakati dürüstlüğü onurlu yaşamayı sana

İslamiyetin tüm güzelliklerini nasıl verebilirim daha az

gözyaşıyla seni nasıl büyütebilirim bunları öyle çok

düşünüyorum ki bebeğim
 
Rabbim sen hayırlısını nasip et Peygamber efendimizin (S.A.V)

ahlakını ver bebeğimize

Çalışkan zeki imanlı ihlaslı bir evlat nasip eyle. En yüksek

makamlarda dinimize uygun şekilde yaşayanlardan kıl.


En yüksek mevkilere getir hembu dünyada hem ahirette
... 


Yağmur damlası gibi serinlettin yüreğimizi bahar çiçekleri gibi renklendirdin evimizi gelişini dört gözle bekliyoruz canımın içi...
10 ocak 2009 evet günler geçti ve ben sana bugün seslenebiliyorum canım bebeğim annesinin akıllı kuzusu bugün okula gidemedim:( izin aldım. Aslında ne şanslısın yada şanssızsın mı desem pek çok çocuğun  6 yaşında tanıştığı okulla sen şimdiden tanıştın:) Öğretmenler odasını, sınıfları, kara tahtayı, projeksiyonu, kantini, müdür odasını şimdiden gördün. Çalışkan öğrenci ile tembel öğrenci suratını da gördün. Umarım sen çalışkan bir çocuk olursun. Sorumluluk sahibi olursun. Adım attığın her yerde başarılarından söz ettirirsin. Dürüstlüğünle ahlakınla zekiliğinle güzelliğinle... kısacası anne ve babanın kopyası olursun:) Perşembe günü doktora gittik ultrasona girdim fotoğrafını çekti doktorlar bir haftada büyümüşsün tatlı tatlı poz verdin bize:) Öğleden sonra Yusuf suresini okudum Rabbim yusuf yüzlü bir evlat nasip etsin islam ahlakı versin inşallah...




bugün 21 ocak 2009 Peygamber efendimizin hayatını dinliyoruz seninle beraber. Rabbim onun sünnetine yapışanlardan eylesin
Dünya bir konaklama yeri asıl mekanımız durağımız ahiret olacak dünyada işlediğimiz ameller ahiretteki evimizi inşaa edecek. inşallah Peygamber efendimizin Ehli sünnet alimlerinin yolundan ayrılmaz İslam dininin emirlerine uyar men ettiklerine yaklaşmazsın. Bizim gayemiz dünya olmamalı ahiret için çalışmalıyız fakat bilmelisin ki bebeğim bu dünyada ne kadar temiz ve düzenli yaşarsan ahiretini o kadar güzelleştirebilirsin. Bunun için eğitimine önem vermelisin.
Dün baban kitap okurken dediki bana mümin iki kanatlıdır bir kanadı dini bilgiler diğer kanadı fenni bilgiler kanatlardan biri eksik olursa uçamaz çabalar durursun inşallah senin iki kanadında sağlam olur ve uçabildiğin kadar yükseklerde uçarsın

Hiç yorum yok: