ince kravat nasıl yapılır

Eşim kravatları çok seviyor. Maşallah kırkın üzerinde kravatı var:) en son saydığımızda bu kadardı son sayım yapılmadı:) ve son yıllarda dar takım elbise dar gömlek modasına uygun ip gibi ince kravatlar çıktı benim sevgili eşimde kravat almam lazım bunlar takımlarıma uymuyor demeye başlayınca benimde içim sızlamaya başladı:)) onca kravat üstelik hepsi yeni ne yapabilirim acaba dedim ve kravatların hepsini incelttim:) nasılmı
  • Önce elinizde kalıp olarak kullanacağınız ince bir kravat olmalı
  • kalın kravatın arkasındaki dikişleri sökün 
  • içinden kalın bir kumaş çıkacak bu kumaşın üzerine ince kravatı koyun ve kalemle etrafını çizin
  • sonra o cizgiye göre kesin 
  • ve şimdide bu incelmiş kalıba göre kravatın kumaşına güzeel bir ütü yapın üzü izi iyi verilsin buharlı bir şekilde ütüleyin sonrada arkasından elinizde dikin oldu bitti
eşime harika bir sürpriz oldu hepsi inceldi kravatlarının sadece babamın geçen yıl öğretmenler gününde hediye olarak aldığı pierre cardin kravat ile benim nişanlıyken aldığım crispino kravat kaldı onlarda özel oldukları için şekillerini bozmak istemedim. Tavsiye edilir beğenmediği kravatları bile takıyor artık tarz oldu kravatlar bizde böylece yeni kravat almaktan kurtulmuş olduk... :)))

Hiç yorum yok: