anı defteri

oğlum doğduğunda anı defterine yazılanlar
Gelelim hatıra defterime yazılanlara

 
MELİHA DURUEL diyor ki;
merhaba yumurcak
Canım Duruel ailesinin 13. ferdi hoşgeldin çok tatlı ve sevimlisin Aileye renk kattın umarım hayatın boyunca sağlık, mutluluk ve başarılarının devamını dilerim.
Büyük amca hanımı
Meliha yenge
22.09.2009

NEZİHA AKINCI diyor ki;
Sürpriz bebişimiz
Benim içimde o kadar çok sevgin var ki anlatamam evinize geldiğimizde yanından bir dakika bile ayrılmak istemiyorum en çok düşündüğüm Tokata gittiğinizde çok özleyeceğim nasıl dayanacağım onu düşünüyorum Allahtan dileğim sevgini içimden eksiltmesin Biriciğim seni..........çok.........................seviyorum........................... hoşçakal
Annenle babanla mutlu yaşa
Neziha halan

GÜLŞAH KAYA diyor ki;
Mustafa Mert'e:)
öncelikle hoşgeldin kuzucuk ailemize. Teyzemlerin ilk küçük bebeğisin o yüzden mutluluğumuz biraz daha fazla seninle Rabbim hayırlı uzun ömürler versin inşallah....
Ben en küçük bebek benim kızım sanıyordum ama sen daha küçüksün bebeğim daha gözlerini açamıyorsun bile bugün 4. günün  hayatta miniciksin haliyle mutluluğumuz biraz da buruk malese baban daha görmedi seni askerde çünkü ama olsun o gelene kadar sevilecek hale gelirsin biraz anneni yormuşsun doğarken ama bundan sonraki ömründe inşallah annen gibi baban gibi hayırlı evlat olur bir daha hiç yormaz üzmesin inşallah. rabbim hayırlı uğurlu etsin hayırlı ömür yaşamayı nasip etsin inşallah nazarlardan esirgesin
tekrar hoşgeldin kuzucuk
19.08.2009 çarşamba
gülşah halan

HANDAN ÖZDUYAN diyor ki;
Mustafa mertim hoşgeldin ailemize. bebeğim yumuk yumuksun şimdi sen ya.. dudaklarını büzüyorsun biz de senin her halini izliyoruz o kadar güzel ki . güzelsin ki bebeğim ama geceleri anneyle babaanneyi hiç uyutmuyorsun seni bıcırık. umarım bu dünyada herşey senin için hayırlı olur çok güzel yerlere gelirsin senin büyüdüğünü şuan düşünemiyorum. ya sen büyüyeceksin biz yaşlanacağız olmadı amaa. Allah hakkında herşeyin hayırlısını versin bebeğim sen bir lütufsun birtaneciğimmm
çok kocaman seviyorum seni ve çok kocaman öpüyorum (birazdan gelip öpeceğim)
nazarlardan saklasın Allah seni kuzuşum

07.09.2009
Handan halan

DİLARA TABAK diyor ki;
 küçük çekmece canavarım,
büyüyünce okuyabilmen için kaydadeğer şeyler yazmam lazım. sen ne zaman oldun yaa. ben daha teyzeme evli gözüyle bakamazken birden sen çıktın teyzem hangi ara büyüdü de... hoşgeldin dünyaya hoşgeldin hayata hoşgeldin ailemize.
İnşallah adın gibi mert yiğit ahlaklı ailesine vatanına dinine faydalı bir insan olursun ailemize yeni küçük minicik birisi daha katıldı. çok iyi yaptı..
burasının onsuz çok sıkıcı olduğunu anladık. çirkinim benim sen şimdi bunu büyüyünce okuyacaksın ya görev gereğince teyzen seni azıcık gıcık etsin öncelikle başlığı açıklayayım. çekmecem hala kokuyor:) bilmem birşeyler hatırlattı mı sana. sen rahat rahat emerken biz orayı temizliyorduk hedefi tam 12 den vuruyorsun ayrıca çok uyanık ve zekisin annemle seni sallarken daha 2 aylık olmana rağmen bizimle resmen dalga geçtiğini unutmadım küçük beyefendi yatağa koyunca ağlıyordun. saçımı düzleştirirken sinirli sinirli nasıl da bakıyordun maço erkekim benimmm. ben seni çok özleyeceğim gitmesen kalsan bizimle ağlamanı kokulu bezlerini çatık kaşlarını çekmecelerimi atış pisti olarak kullanmanı seni sallamayı hepsini çok özleyeceğim.
rabbim korusun seni annenle babanla ve tüm sevdiklerinle hayırlı mutlu huzurlu uzun ömürler yaşa hasta olmamaya dikkat et. teyzemi de fazla üzme bozuşuruz sonra gelir kulağını çekerim haaa. (hatıra işini abarttım sanırım)
21.11.2011
dilara teyzen

BAHA ERKAM TABAK diyor ki;
Sevgili küçük tosuncuk,
sen dünyaya geldiğinden beri yüzümde hep gülücükler var sen doğmadan önce teyzemin karnında dört gözle bekledim. sen doğduktan sonrada çok ama çok sevindimiyiki doğdun mustafa mertim
sevgili abin
baha erkam tabak
21.11.2011

BERAT DURUEL diyor ki;
sen çok şirin bir çocuksun seni çok seviyorum. Çor kahramanca ve güçlü görünüyorsun, büyüyünce eminim ki çok yakışıklı olursun İnşallah kızlar hiç peşinden ayrılmaz. seni çok seviyorum. doğduğunda çok küçük bir çocuktun

22.09.2009

BEYZA DURUEL diyor ki;
Mustafa mert doğduğuna çok sevindim çabuk büyü oynayalım çok tatlısın
seni seven ablan
Beyza

UĞUR AKINCI diyor ki;
Sevgili Mustafa Mert,
Yaşım ilerledi biraz galiba baksana Salih abim evlendi minicik bebişi oldu ve şuan yanımda melekler gibi uyuyor.  mustafa mertcim seni kucağıma alıp bakışmanın dışındapek tanışamadık ama olsun biraz  sabretmem lazım galiba o minicik ellerin ve burnunla etrafı süzen dikkatli gözlerinle dünyanın en büyük mutluluğusun şuan ailemizin tek neşe kaynağısın
İnşallah ilerde de hep etrafına neşe saçan güzel bir insan olursun
22.09.2009

ZEYNEP ŞAHİN diyor ki;
şimdi yola gidiyoruz bu yüzden fazla detaylı yazamayacağım bu seni ilk gördüğüm günler senden ayrılacağım için çok üzülüyorum daha sonra daha detaylı yazarım
zeynep ablan...

Hiç yorum yok: