Oğlumun pantolonları

Mini dikiş makinemi aldıktan sonra başladım evde değerlendirebileceğim bütün eskileri kesip biçmeye. Yeni kumaş almadım çünkü hayatımda çorap söküğü dikmiş bir insan bile değildim sonuç hüsran olursa elimde kalmasın kumaşlar üzülürüm diye:) Bu benim liseden kalma kot eteğimdi etek dikdörtgen parça halindeydi bir ara çok modaydı bu bağlamal  etekler ince kor kumaşı kalın kot değil dikişlerini güzelce ayarladım kestim biçtim ve diktim:) Mesela paçaları eteğin kendi dikişi ben sadece bel ve bacak arasını diktim bel kısmındaki şeritide bilerek bu hizaya getirdim sanki ben dikmişim gibi havalı durdu:)
Bu pantolon artık gelmiyor oğluma kaldırdım valizden çıkardım kırışmış biraz:) Bunun üzerine zincir taktım bazen tişörtüne göre bazen sade kullandı ama her gören beğendi.. Eski bir şey değerlendi üstelik benim eski eteğim:)


üzerindeki tişörtte babasının eseri:) burada detay resmi var


Buda halıların üstüne sermek için aldığım polar kumaştı fazla geldi kestim ve pijama diktim polar çok sıcak tutuyor tam çocuklara göre 

Hiç yorum yok: