kurdela nakışı seccade yapımı

Seccade kumaşları salı pazarında parça perde satan bir yerden aldım 1 - 5 - 10 liraya harika kumaşlar var bu kumaş saten bordo renkli üstelik 1 lira ve 4 seccadelik çıktı ahh ahh keşke biraz daha yetenekli olsam biraz daha vaktim olsa ve güzel bir dikiş makinem olsa pazardaki bütün kumaşları alırdım. neyse yaptıklarıma gelelim
bu turuncu kumaş kahve fincanı kutusunun içinden çıkmıştı saklamıştım işe yarar diye parlak ve zarif bir kumaştı bunları çiçek yaptım bazılarının ortasına satılan hazır tomurcuklardan koydum

Çiçekleri nasıl yaptığımı detaylı olarak şu adreste anlatmış;





seccadelerin içerisine sünger ve arkasına kumaş geçirilecek daha işleri bitmedi şimdilik fazla yer kaplamasın diye süngerlerini geçirmiyorum. İlerde birgün kullanacağım zaman geçiririm inşallah

Hiç yorum yok: