hamileyken ördüklerim

:))) büyük bir gülümsemeyle başlıyorum bundan sonraki yazdıklarıma çünkü ben şimdi dünya tatlısı yakışıklı mı yakışıklı aslan gibi bir erkek çocuk sahibiyim fakat sevgili doktor beni 8 ay kızım olacağına inandırdı. Bebeğimi özledikçe bir bahaneyle hastaneye gidip ultrasona giren biri olarak nasıl anlayamadılar hayret doğrusu 8. ayda erkek dedi kırıkkaledeki doktorlar işin aslını sorarsanız ben çok sevindim çünkü hep bir oğlum olsun istemiştim. Rabbime şükürler olsun sahip oldum paşama Allahım dileyen isteyen herkese nasip etsin
neyse biz 8 ay elif bebeği sevdik ona hazırlık yaptık 8. aydan sonrada sil baştan değişiklik yapamadık doğrusu yavrum pembelerle büyüdü bi müddet:))))
aşağıda benim işten geldikçe hevesle ördüklerimin resimleri var

 ördüğüm şortun üzerine tığ ile örümcek ve örümcek ağı yapıp dikmiştim diğeri ise tığ ile yaptığım arabalı patik allahtan bunlar erkeklere göre olmuş da giydirdim:))
 Kardan adamlı süveter ve uzaylıya benzeyen şapkayıda giydirdim:)
 Civcivli patik hediye gitti galatasaraylı kukuletayı bol bol giydi aslan oğlum
gerisini hep hediye ettim arkadaşların çocuklarına


Hiç yorum yok: