oğlumun 2. yaş günü

Aşksın sen
Cansın sen
Uykusuzluğum dalgınlığım hep bu yüzden...
canımsın sen ikigözümün nuru aşkımın çiçeği bu sene  2 yaşına girdin büyüyorsun büyüdüğünü izlemek o kadar güzel ki..
Doğum gününde neler yapabilirim diye aylar öncesinden başladım araştırmalara pek çok blogdan fikir aldım ve sonuçta güzel bir gün çıktı ortaya tatil dönemine denk geldiği için kayınvalidemlerde kutladık doğum gününü koşturmaca sabahtan başladı öğlen kurban kesildi bahçede yemek verildi annelerim ilknur ablam seherteyzem babannem meliha yengem herkes koşturdu akşamda pastamızı kestik.. İşte resimler


Davetiyemiz birkaç çeşitti renkli kartonları kestim ve bazılarının üzerlerine keçeden ev, ayıcık, kelebek şekilleri yapıp süsledim bu karttaki hellokitty resmini de eski penyeden kesip yapıştırdım:)



 yine kartonları yuvarlak kesip üzerine isminin harflerini yapıstırdım onlarıda kurdelaya yapıştırıp aynaya astım



Bim de satılan emzik şekerlerin ucuna "Hoşgeldiniz mustafa mert 2 yaşında" yazıp yapıştırdık bu aşamada Rabiyamın çok yardımı oldu çünkü yazı işi Kırıkkaleye kalmıştı ve yazıcı bulamamıştım:) emzik şekerleri çocuklara veririm düşüncesiyle fazla almamıştım ama büyüklerin daha çok ilgisini çekti video ve resimlerde çok komikler:)))


İstediğim gibi olmayan tek şey pastaydı kırıkkaleye butik pasta kavramı ulaşamamış daha öğrenmişler resimli pasta her gittiğim yer ondan yapalım dedi bende onu istemedim ve en sonunda aamaaan deyip son dakka bu pastayı aldık:)) seneye kendim yapıcam görersiniz müthiş olacak!!! 

Hiç yorum yok: