Kurdela nakışı havlu ve havlu kenarı

Bu benim ilk kurdela nakışı denememdi, o zamanlar nişanlıydım sevgili Şerife hocam öğretmişti. Öyle güzel tabloları vardıki atölyesine girince hayran kalıyordum hem yaptıklarına hem kendisine.. öğrencileriyle ilişkisine gülen yüzüne, espirili konuşmalarına... Benim için çok özeldir kendisi her anımda yanımda oldu mutluluğumu paylaştı üzüntülerimde yanımda oldu. İyki varsınız sevgili hocam sizi çok seviyorum. Sizi her hatırladığımda yüzümde güzel bir gülümseme oluyorsunuz ve iyi niyetli dualarımı yolluyorum size Rabbim kabul etsin
neyse maziye gittim tatlı bir hüzün tatlı bir özlem sardı beni..
Bu havluyu damat bohçasına koymuştum damat bohçamıda sevgili Şerife hocam hediye etmişti bohçayı ve oğluma yaptığı bebek battaniyesini de fotoğraflayıp ekliycem inşallah.



Kenar oyasını da ben örmüştüm sanırım ortaokul sondaydım, o zamanlar havlu kenarı çok örmüştüm fakat tığ işini sevmiyorum artık benim yaptığım işler hemen bitecek öyle uzun işlerin sonucunu bekleyemiyorum.


Hiç yorum yok: