huzurum

Huzurum dedim çünkü; evimde oğlumla ve eşimle o kadar mutluyum ki... (Rabbim bozmasın inşallah) ve bu huzurlu anlarda oğlumu uyuttuğum eşimi işe gönderdiğim zamanlar yaptıklarımın resimleri olacak bu linkte. Ben  şöyle koltuğa oturup boş boş televizyona bakmayı yada evde miskin miskin dolanıp durmayı sevmeyen biriyim değişik şeyler yapmayı çok severim gittiğim yerlerde hoşuma giden birşey görürsem bunu mutlaka evime gelip uygularım o yüzden bana yenilik katan her yanına gittiğmde yeni birşeyler öğrendiğim kişilerle yani verimli insanlarla arkadaşlık kurmaya bayılırım. Blog siteleri de buna dahil çatıkatı, turkuazeşarp, lilibebek, meraklıbeti benim sıkça baktığım ve yaptıklarından hoşuma gidenleri uyguladığım bloglar..
önce sadece yemek masalarım....
resimdeki örtülerin hepsini ben diktim:))
kumaşı salı pazarından 1 liraya aldım şaka gibi kumaş kalın üzerindeki çizgi desenleri parlak süet gibi masa örtüsünün uçlarına tül diktim tüllerde aşkımın tanıştığımız günden beri aldığı çiçeklerin tülleri:))
rannerın uçlarındaki çiçekleri ise eşimin kravat mendillerinden yaptım kullanmıyordu nasıl olsa saten oldukları için çok hoş durdular ortalarınada taş koydum yani akşam yemekleri için çok şık bir takım oldu aferin bana:)))

yeşil masa örtüsü days in colours ın üsteki rannırı yine salı pazarından aldığım kumaşla diktim etrafına yeşil çiçek desenli pul işledim dört kenarınada çiçek yapıp yapıştırdım. Kahvaltı takımıma da uydu
Siyah saten kumaşın dört kenarını lila çiçekli pulla işledim üstünede rannır yaptım. havlu kağıt rulolarıyla da peçte halkası yaptım süper oldu

yine salı pazarından kahverengi dantel kumaşı masa örtüsü yaptım krem tülden de rannır yapıp uçlarına kurdela yaptım


ve en güzelini en özelini en sona sakladım CANIM ANNEMİN ördüğü masa örtüm ve mutfağımın perdesi ben perdeyi düz tüle yada pileli tüle diktirmektense mekanızmalıyı yaptırmayı tercih ettim gerçekten de mükemmel oldu ellerin kolların dert görmesin canım annemmmm. Her anne kızına böyle güzel armağanlar bırakamaz bende bunları özenle kullanıyorum leke olmasın diye üzerine şeffaf naylon örttüm..

Hiç yorum yok: