beyti ve kaşarlı mantar

 veeee ev yapımı beyti kebap kaşarlı mantar pirinç pilavı. Beytiyi yaparken
bir kase yağ ve yoğurt karışımı hazırlıyorum bimden aldığım lavaşların arasına fırçayla karışımdan sürüyorum önceden soğanı kıymayı kavuruyorum bahartını da atıyorum ve bu harcı lavaşlara paylaştırıyorum rulo yapıyorum yağlanmış tepsiye diziyorum kalan yoğurt yağ karışımını üzerine sürüyorum 200 derecede üzeri kızarana kadar pişiriyorum eğer fazla vaktiniz yoksa 250 derecede de pişirebilirsiniz kıyma pişmiş nasıl olsa sadece arasına yoğurt sürüyoruz hamurumsu olmasın yeter lezzet nefisss
mantarları ise ortalarını çıkarıp içerisine biraz tereyağ biraz kaşar biraz tuz ekleyip 250 derecede kaşarlar kızarana kadar pişiriyoruz tek atımlık çerez gibi mantar sevmeyen eniştem bile iştahla yedi..

Hiç yorum yok: