Misafirlerim ve hazırlıklar

Geçen perşembe misafirlerim vardı. Keyifli bir gündü. Her hafta toplanıyoruz zaten aynı arkadaşlarla fazla çeşit yapmıyoruz maksat bir araya gelebilmek. Benim için çok iyi oluyor çünkü içlerinde tek gurbetçi benim diğerlerinin anne baba akraba eş dost hep yanlarında. İnsan memleketteyken kalabalıktan, sürekli birilerine gidip gelmekten bunalsa da gurbette en çok da aile sohbetlerini arıyor. Normalde düğüne gitmeyi hiç sevmeyen ben yaz gelsede memlekete gidince düğüne gitsek diyorum:) Gelin damat görmeyi bile özlüyormuş insan bazen:)
Neyse laf kalabalığa karıştı gitti:) Perşembe günü hazırlıklarını salıdan yaptım buzluğa attım çarşamba sadece yaşpastayı yaptım. Ama herşey o kadar aksi gitti ki:(
menüde
Peynirli poğaça
Tuzlu simit
Sosyete mantısı
Y:aşpasta vardı

Poğaçalarım gerçekten nefis olmuştu. Hamurun yarısını sandviç şekli verip üzerine yumurtasarısı ve bolca galeta unu döktüm(ben rondodan geçirdiğim kuru ekmekleri kullandım)
diğer yarısınıda hamuru açıp 8 parçaya böldüm iç harcını koyup sardım elmalı pasta modeli gibi üzerinede yumurta sarısı ve susam

Tuzlu simiti memlekette eşimin amcasının hanımı yapmıştı ben hazır sanmıştım ben yaptım deyince hemen tarifi aldım tam istediğim gibi bir tatdı.

Sosyete mantısının tarifini buradan bulabilirsiniz

Yaşpastayı yaparken pandispanyaya kabartma tozu atmayı unutmuşum:( Kabarmadı bende küçük borcama döşemek zorunda kaldım lezzetliydi üzerini haribonun böğürtlen şekerleriyle süsledim gerçek böğürtlen gibi duruyordu:)
Resimleri misafirlere belli etmeden çektim:)

Diğerlerini fotoğraflayamadım:(

Yaparken bana yardım eden yakışıklı prensim onun güzel elleri değdiği için daha lezzetliydi..

2 yorum:

!! HASKUMAS !! dedi ki...

menü süper görünüyor keşke komşun olaydım :)) ellerine sağlık

eviminhuzuru dedi ki...

:)Çok teşekkür ederim inşallah birgün birlikte yemekte nasip olur..