Oğlumun makine keyfi:)

Makinelere çok fazla ilgili bir oğlum var. Erkek çocuklarının geneli öyle sanırım. Hiç bir makinenin start tuşuna basamıyorum:) Bilgisayarın düğmesine o basacak bulaşık makinesini çamasır makinesini elektirik süpürgesini hepsini o çalıştıracak. Bende düğme bende bende diye yıkıyor ortalığı:) En büyük zevki ben evi temizlerken bana yardımcı olmak. Vitrinin tozunu almaya çalışır (tabi daha çok mahveder o ayrı) koltukların altına doğru makinenin ucunu tutar gördüğü herşeyi uygular:) Ama tüm bunları yaparkende makinenin sesinden korkmayı ihmal etmez:) Korkar ama yinede başına geçer makinenin. İşimiz uzadıysa "yeter anne kapat makineee" der. Hala kapatmıyorsam vay halimize kapattırana kadar uğraşır. bende hiç sevmem dinlene dinlene iş yapmayı başladıysam eğer bitecek bu konuda anlaşamıyoruz pek:)
bunlarsa benim evdeki en büyük yardımcılarım genel temizlik için ihlasın robotu harikaaaa. Evin havasını bile değiştiriyor. Vakum özzelliği ile yorganlarımı yastıklarımı hatta oğlumun peluş oyuncaklarını vakumluyorum. Yolluklarım ve halılarımdan bir tanesi Şagi denilen halılardan diğer makinem sadece üstten çekiyordu halının yapışan yerleri kabarmıyordu  bile. Robotun derin dövücüsü öyle bir çekiyor ki halım fısır fısır oluyor. Almak isteyen varsa şiddetle öneririm. Ben ilk başta pahalı diye sonraya erteliyordum hep ama şimdi anladımki ilk alınması gerekenlerdenmiş... Diğer makinemide anneciğime verdim:)
Buda günlük temizliğim için, çocuklu evin kırıntısı bitermi hergün hergün robotu çalıştırmaya kıyamadım ne yalan söyleyim. Bizde 50 liraya fantomun pratik süpürgesini aldık elim kolum oldu..
Reklamları dinlediniz:))) ama bu fikirler kararsız kalanlar için çok iyi oluyor   o nedenle paylaşmak istedim

Hiç yorum yok: