Lahmacun yaptım

Şuaralar sağlıklı beslenmeye karar verdik ve yediğimize içtiğimize dikkat etmeye başladık. Bu süreç nekadar devam eder bilmiyorum:) Cips çikolata kahve kola ben bunlara bayılırım. Üstelik kendim evde ne pişirirsem pişiriyim dışardaki yemekler herzaman bana lezzetli gelir ekmek arası köfte yada tavuk dürüm olsa bile:) Yaramaz bir çocuk gibi abur cubur ve fastfood düşkünü olan ben oğluma nasıl da kötü örneğim değil mi:( Neyse geçenlerde canım lahmacun çekti ve dışardan yemeyelim kendim yapayım dedim. Güzel de olmuştu yanında salata ve ayranla gayetde güzel yedik.. İşte fotoğraflar
hamuru ılık su kuru maya tuz ve şeker klasik mayalı hamur 7 beze çıktı benim hamurumdan.
iç harcına domates ekleyemedim yoktu o yüzden biraz renksiz oldu aslında buzlukta domatesim vardı fakat harcı sulandırır belki diye cesaret edemedim o yüzden domatessiz oldu. Harcına  Kıyma soğan maydonoz köri pul biber karabiber tuz ekledim ve yoğurdum

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzek görünüyor .afiyet olsun