Damat bohçası

Eşimle düğün hazırlığı yaptığımız günlere götürdü bu bohça beni, kafamızda "ne olacak" "nasıl olcak" sorularının uçuştuğu, sıkıldığımız yorulduğumuz ama bir o kadar da mutlu olduğumuz günlerdi.. Bizim düğün biraz zor oldu düğüne bir ay vardı hala düğün tarihi belli değildi:) Eşimin abiside aynı dönemde nişanlandık haliyle düğün önceliği onlardaydı abi olduğu için:) Oysa bizde düğünümüzün olmasını istiyorduk eşimin ailesi ikisi üst üste zor olacak sizinki seneye olsun dediler ama biz kararlıydık ve en sonunda baktık olacak gibi değil düğün salonunu kiraladık ve 12 ağustosta düğünümüz var bekleriz dedik:)) onlarda seve seve katıldılar. 1 ay önce kaynım evlendi bir ay sonra biz gerçektende yorucuydu ama ne eltimin ne benim hiç bir zaman karşı tarafı zora sokacak isteklerimiz olmadı her iki tarafta elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı, yapılamayacak şeyler asla talep edilmedi, az olsun ama huzur olsun saygı sevgi olsun gerisi zaten zamanla olur... Nişanlılık dönemi gerçekten zor dönemdir şeytanın iki aile arasında fır döndüğü dönemdir. bu dönemde sabrı ve saygıyı unutmazsak sonuçta mutlu oluruz..
Neyse lafı çok uzatmadan bohçanın en güzel yanı çiçeklerinin takıp çıkarılabilir olması. Kurdelalar yıkanınca zarar görebiliyor bu yönden çok beğendim. Bunu da sevgili Şerife hocam yapmıştı kendisiyle birlikte 4 güzel yıl çalıştım insanın yanında asla sıkılmayacağı kalbi çok güzel bir dost. Eşimle bizim arkadaşlık dönemlerimizin şahidi, benim nikah şahidim. Gözlerimden anlardı "Salih mi geldi" derdi bana "nerden anladınız hocam" dediğimde "yeşillenmişsin yine o gidince sararıyorsun" derdi:)



Çiçeklerin arka yüzü kumaşa cırtcırtlı bantla tutuluyor. Fikir olur belki



1 yorum:

bir demet hayat dedi ki...

evet iyi olur yıkanırkende çıkarılır çicekler deforme olmaz