pratik ponpon yapımı ve bere süveter

Sevgili oğluma akıllı iplerden süveter ve bere ördüm. Süveterin arkasını düz renk yaptım. 45 ilmek başladım 3 sıra haroşa gittim sonra düz örgü ördüm lastiklerini ve boyun kısmını yine haroşadan yaptım böyle daha pratik oluyor. Kol oyuntusu bırak yaka oyuntusu ver sonra onlara lastik yap uğraştırıcı geliyordu bana bu pratik oldu hemen elden çıkıyor. Berenin ucunu 2 ters iki düz lastik yaptım sonra düz örgü ördüm yanını ve üstünü dikip köşelerine ponpon taktım. Ne artırma var ne eksiltme dümdüz:) Benzer bir modeli Fundaceyhanın blogunda görmüştüm. Ayrıca kolay ponpon yapımını da onun blogundaki resimlere bakarak öğrenmiş oldum



Kolay ponpon yapmak için resimdeki gibi önce kalemin üzerine ip parçası koyuyoruz sonra onun üzerini sarıyoruz nekadar çok sararsak ponpon okadar büyük olur sonra alttaki ipin iki ucunu sıkarak bağlıyoruz kalemden çıkarıyoruz sıkı bir düğüm atıyorz ve fazlalıkları kırpıp güzel bir ponpon elde ediyoruz.


1 yorum:

halime dedi ki...

hımmm ğüzel fikir...