banyo keyfi

Akşam sevgili oğlumun banyo keyfi bizimde keyfimize keyif kattı. Kafasına su dökmediğimiz sürece banyoda sıkıntı yok fakat kafasını yıkayacağımız zaman feryat figan yıkıyor ortalığı:) Küvetini doldurduk içerisine köpük döküp oğlumu oturtturk başlarda korkuyor ama sonra çıkmak istemiyor suya vurdukça etrafı ve bizi ıslattıp kahkahalara boğuluyor:) Tabi sonunda banyonun temizliği bana kalıyor:) Banyodan sonra güzelce yaplayıp üstünü giydirdik sütünü verip beşiğine yatırdık tam uyudu dedik tekrar kalkıp yanımıza geldi iykide gelmiş ben şaşkın anne bezini bağlamayı unutmuşum:) Allahım sabaha kadar beşik ne hale gelirdi bilemiyorum artık üstelik yün yorganın arasında yatırıyorum ben oğlumu kış günü yünü nasıl yıkar kuruturdum. Allahım korudu ve dalgınlığımı ucuz atlattım:)
Oğluma doğumundan önce halası nivea babynin setini almıştı bende ogünden beri nivea babynin şampuan sabun bebek yağı ve pişik kremini kullanıyorum. Bebeklerde sık görülen konak oğlum bebekken hiç yaşanmadı bilmiyorum şampuanın etkisi varmıdır. ama pişik kremi gerçekten çok güzel özellikle yaz sıcağında poposunda oluşan kızarıklıklara sürüyorum anında yok ediyor tecribeyle sabittir pişik sorunu yaşayanlar olursa şiddetle tavsiye ederim:)

Hiç yorum yok: