Kar tatili ve Oğlumun hastalığı:))

Canım oğlum hastalandı. Hastalandığı zaman boncuk gözleri küçücük kalıyor. Süzülüyor, herzaman evin içinde koşturan zıplayan çığlıklar atan çocuğun yürümeye dermanı kalmıyor. İşte o zaman beni en çok yoran, sabrımı zorlayan hallerini bile özlüyorum. Doktor antibiyotik verdi 4 gün kullanıcaz bakalım Allaha şükür ilaç içmeyi seviyor sırf ilaç içebildiği için hasta olmayı sevenlerden:) Bu sayede pekmezi de ilaç niyetine veriyorum en azından vitamin olsun sütünü de ballı içiyor. Başka hiç bişey yemiyor hastayken bile, gerçi benimki de laf normal gününde yemeyen hastayken hiç yemez. Hastalandığını anlar anlamaz hemen tavuk suyuyla tarhana yaptım çorbasını içti kaşığa gelen tavukları görünce "hayır anne olmazz" dedi:) kaşığı kalite kontolden geçirip öyle götürüyor ağzına. oysaki tavukları ince ince doğradım ama yine de anlıyor:) İki üç kaşık içti "tamam anne yeter" dedi bense "buna da şükür" dedim:) Seviyor diye yaşpasta yaptım sağ kenarından iki kaşık oğlum almış sol kenarından iki kaşık da ben:) aslında fotoğrafını çekmeyi düşündüm o an sonra bişey çıktı çekemedim. Yeme içme konusunda tıpkı bana çekmiş oğlum malesef. Bu yönden rahatım zaten yemiyor diye kendimi sıkmıyorum zorlamıyorum çünkü acıkınca elbet yiyecek biliyorum ama hep en sevdiği neyse onu pişireceksin değişik şeyleri zamanla yiyecek buna inanıyorum ve o anı bekliyorum.
Birde Okullarımız tatil. Pek çok ilde tatildir belki ama burada tatil yapılması beni hayretler içerisinde bırakıyor. Daha kar toprağa düşmeden havada kar görüyorlar mesaj geliyor yarın okullar tatil diye. Geçenlerde de aynısı oldu üstelik sabaha hava günlük güneşlik yollar açık. Alışveriş merkezi ful dolu eğer alışverişe gidilebiliyorsa okula da gidilir herhalde. bukadar tatil seven bir ilçe mi olur Bu öğrenciyi de öğretmenide okuldan soğutmaktan başka bir şey değil ikinci dönem doğru düzgün ders olmadı bir hafta ders oldu öbür hafta kar tatili. Suan saat sabahın 8 i ve çocuklar bahçede kardan adam yapma telaşında. Sanki okul tatil edildi de çocuklar sıcacık yataklarında mışıl mışıl uyuyorlar mı yada sıcacık evlerinde testlerini  mi çözüyorlar. Bu tatile sevinen sadece tembel öğrenci ve tembel öğretmenler oldu. Bilinçli aileler ve öğretmenler kızgın ama sesimizi duyan var mı yok. Bu saçmalıklara öyle sinirleniyorum ki fırtına olur buzlanma olur şiddetli kar yağışı olur elbette tatil olur ben de çocuğumu göndermek istemem o havada. Bilemiyorum ben kar memleketinden geldiğim için buranın karı bana az geliyor ve biz kara bata çıka işe giderdik okula giderdik bu kadar sık kar tatili görmezdik. Benim bir çizmem okuldaki dolabımda dururdu karda botlarımı giyerdim yolda kaymayım ayağıma su geçmesin diye, işe gidincede çizmelerimi giyerdim. Ahh ahh biz bu şartlarda çalıştık şimdiki nesil çok şanslı:))

Hiç yorum yok: