Mardin telkarisi

Mardin'in Telkari sanatını bilen vardır içinizde eminim. Ben Mardin'de okadar güzel gümüş tasarımların olduğunu bir arkadaşım vesilesi ile gördüm. Harika takılar almış. Bizim oralarda takı deyince akla ilk gelen altındır. Düğünlerde genellikle burma bilezik takılır geline. Yatırım amaçlı düşünülür genelde. Yöremize has setlerimiz kemerlerimiz yok:) Bu da iyimi kötümü bilemiyorum gerçi. Anlıycanız kemersiz setsiz iki burma bilezikle gelin oldum:) Bunada şükür:) Sümeyrada gördüğüm takıları görünce tüh yaa şimdi mardine gidip bu güzelliklerden almak vardı dedim. Meğer alışveriş yaptığı kuyumcu internetten de satış yapıyormuş. Gerçi bana hiç almak nasip olmadı ama sadece açıp bakıyorum aaa ne kadar güzeeel diyorum:) Belki siz de bakmak istersiniz diye düşündüm. Takıların çoğunu arkadaşım almış ve gerçekten resimdekinden daha gösterişli duruyorlar hatta yusufçuk kolye olanı da geçen yıl benim doğum günüme almıştı canım arkadaşım. Favori birkaç modelim var onların resimlerini paylaşmak ve sitenin adını da vermek istiyorum belki fikir olur..

resimler aykat kuyumculuktan alıntıdır. Resimlere tıklarsanız websayfası açılır gerçekten güzel şeyler var..
Hazır doğum günüm yaklaşıyorken bana hediye almakta zorlanan eşime belki fikir olur bu resimler:)))))))

7 yorum:

Fincan Teyze dedi ki...

şimdiden hayırlı olsun, telkarin ;) eşinin en kolay seçtiği hediye olacak sanırım ;)

sema dedi ki...

şu set çok güzelmiş..

Blogcu Sultan dedi ki...

çok güzelmiş takılar bayıdım :))

Derya dedi ki...

gerçekten de güzelmiş, ben de pek çok telkari modelini beğenirim.. Kullanamam gerçi, fazla ağır kalır gibi geliyor, ama bu yine de çok güzel oldukları ve baktıkça iç geçirdiğim gerçeğini değiştirmiyor :)
Bu arada, eşine ne kadar da doğru yönlendirme yapmışsın, umarım o da mesajı almıştır :))

eviminhuzuru dedi ki...

set gerçektende çok güzel biraz ağır evet ama olsun iyidir ağır olması:)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ARKADAŞIM İNŞALLAH ALIR.
BENİM SEVDİĞİM TAKI HARİKA.
ALMAZSADA HUZURUNUZ OLSUN GÜLÜM.

eviminhuzuru dedi ki...

Önemli olan gönüller hoş olsun sevgi muhabbet olsun ben hiç elindeki hediyeye bakmadım ki onun. Yüreğindeki sevgi yeter bana.