oğlum hasta:((

Minik bebeğim hastalandığı zaman soluyor resmen. Bademcikleri iltihaplanmış nasıl oldu anlamadım olacak olduktan sonra kaçamıyorsun işte nasip. O yatakta bitkin bir şekilde ateşler içinde yatarken yapabildiğim çaresiz başında beklemek ilaç verip Allahın izniyle iyleşmesini beklemek ve şükretmek binlerce kez şükretmek... Rabbim dermansız dert vermesin dert verip derman aratmasın bizden daha kötü durumda olanları düşünüyorum, küçücük yaşta üzerlerine illet hastalıklar yapışanları düşünüyorum ve şükrediyorum belki beş gün belki on gün sürecek ama geçecek rabbimin izniyle, biraz uykusuz kalıcaz biraz yorulacağız moralimiz bozuk olacak ama geçecek Allahın izniyle oğlum tekrar elinde top "anne goool" diye yanıma gelip beni bıktırana kadar onunla top oynayacağız, ımmmmm harika diye birlikte yemek yiyeceğiz her nekadar kuş kadar yesede o keyfi birlikte yaşayacağız, Yatağa çıkıp zıplayacağız, trencilik oynayıp kendimizi yerlere atacağız, "hayde gidelim" diye kurtlarımızı dökeceğiz... Heranında yanında olmak büyüdüğünü izlemek kokunu doya doya içime çekmek çok güzel Rabbim bu güzel duyguyu isteyen herkese yaşatsın inşallah... ve evlatlarımızı islam ahlakı üzerine yetiştirmemiz nasip etsin evlatlarımıza iki cihan saadeti nasip etsin kötülüklerden korusun...Amin.

Ateş düşürücü olarak memlekette doktorun verdiği calpolu kullandım ilk gün çocuğuma sık sık vermeme rağmen hiç faydası olmamıştı dün burda doktora gittik ve dolveni verdi ben daha öncede bunu kullanıyordum zaten vermemle yavrumun ateşi düştü bir kere daha anladım ki buranın doktorları başarılı ve memleketteki hastaların da allah yardımcısı olsun...

Hiç yorum yok: