çikolata topları


ben kuru incir kayısı fındık fıstık tarzı şeyleri fazla tüketen biri değilim ama çikolataya asla hayır diyemeyen biriyim bende bunlarla çikolatayı bir araya getirdim nefis toplar çıktı ortaya
Malzemeler
  • kuru incir
  • kuru kayısı
  • kuru üzüm
  • hurma
  • badem
  • ceviz
  • fındık
  • 2 çorba kaşığı rondodan çekilmiş büsküvi
  • 2 çorba kaşığı dolusu çokokrem(saralle,hobi,alpella,nutella vs)
Yapılışı
öncelikle kuruyemişleri rondodan çekin toz haline gelsin daha sonra incir ve kayısıyı rondodan çekin iyice ezilsin 2 çorba kaşığı çikolatayı benmari usulü eritin içerisine rondodan çektiğiniz karışımları katın 2 çorba kaşığı büsküvi atın yoğurun ceviz büyüklüğünde top yapın hindistan cevizi, çekilmiş fıstık, beyaz çikolata rendesine batırıp renklendirebilirsiniz. nefis oldu. miktarları yazmadım ama ben 250gr kullandım yemişlerden. göz kararı ayarlayabilrsiniz



Hiç yorum yok: