YGS sonuçları

YGS sonuçları açıklandı. Rabbim sonuçları hayır etsin gençlerimiz için aileleri için ve vatanımız için. İnşallah ikinci sınavlarını da kolaylıkla atlatıp istedikleri fakülteye yerleşirler. Gazetede çıkan YGS birincisinin haberi beni çok duygulandırdı. Sonucu 14 ay önce felç geçiren babama armağan ediyorum dedi:( Neden bilmiyorum ama bu cümle beni çok etkilendi. Üstelik dereceye girenler lüks yaşamından içinde yetişen kolejlerde büyüyen çocuklar değiller. Hiç unutmuyorum ben lisedeyken ÖSS birincisinin evini gösterdiler televizyonda ben o an nedense "benimde böyle bir odam olsa ben de birinci olurdum" dedim. Ertesi yıl köyde çobanlık yapan bir çocuk birinci oldu ve babamın bana söylediği "bak kızım bu çocuk senin sahip olduğun imkanların yarısına bile sahip değil, üstelik odasıda yok ama o birinci olmuş demekki oda kazandırmıyormuş sınavı" dedi:( Ben dediğimi unutmuştum ama babam unutmamıştı. Utandım söylediğimden yerden göğe kadar haklıydı. Çalışmak istemeyene mazeret çok ama çalışacak insan ne koşulda olursa olsun başarıyor. Şimdi ben bu tertemiz gençleri canı gönülden kutluyorum. Rabbim yollarını ve bahtlarını açık eylesin. Vatanımıza güzel hizmetlerde bulunsunlar ve bu güzel duyguları inşallah bizde kendi evlatlarımızda yaşarız...

Hiç yorum yok: