hafta sonu gezimiz

Hafta sonu arkadaşımıza kahvaltıya davetliydik. Sağolsun neler hazırlamış sabah sabah. Afiyetle yedik çayımızı içtik, arkasından kahvemizi içtik ki beyler Tokata yada Amasyaya gidelim dediler. Dışarda hava yağmurlu, tabi biz anneler çocuklarla nasıl gezicez yağmur var üşütürüz çocukları dedik ama nasıl olduysa bir baktık ki arabalarımıza binmişiz bile:)
Tokata gitmeye karar verdik buraya 1 saat fakat yolları o kadar kötü ki anlatamam tek yön, keskin virajlar var başım döndü üstelik hava yağmurlu aklım çıktı Rabbime şükürler olsun ki sağsalim gezdik gördük ve geldik. Rabbim herkesi kazalardan korusun.
ve Tokatın meşhur kebabı. Yolunuz uğrarsa yemenizi tavsiye ederim gerçekten çok güzel bir lezzet. Öyle her mevsimde olmuyor lezzeti veren patlıcan olduğu için patlıcan mevsiminde yiyebilirsiniz sadece:)
 Ah ah buda tok evin aç kedisi oğlum. Kebap dururken kuru ekmek yiyen oğlum. Nasıl büyüyecek bu çocuk bilmiyorum:)
Yemeğin ardından havuzu ve dışardaki manzarayı izledik. Yağmur olduğu için dışarı oturamadık ama manzara görülmeye değerdi. Ben içanadoluda yetiştim. Bozkırların arasında iki ağaç görsem orman sanırdım:) Karadenize yaklaştıkça gözüm gönlüm açıldı resmen. Hiç birşey yapma yanında sevdiklerin olsun otur ve manzarayı izle..

2 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

Sorma canım bizimki de öyle bayılıyor ekmek yesin boş boş:)Geziniz baya güzel geçmiş.

eviminhuzuru dedi ki...

şimdiki çocuklar hep böyle sanırım doktorda "4 yaşına kadar yemek yemez çocuklar" dedi:) öyle olsun bakalım dedim kendi haline bıraktım.