Başucu kitabımız

Oğlum büyüyor. Gözlemleri kurduğu cümleler sevinçleri verdiği tepkiler değişiyor. Ağladığı ve korktuğu şeyler bile farklılaşıyor. Oğluma bu güne kadar Timaş yayınlarının minik hikayelerini almıştım.
 ve
İlk hikaye kitaplarımız bunlardı. Arkalarında hikaye ile ilgili eşleştirmeler var. Kitabı ben okurdum oğlum dinlerdi. Sonra resimleri anlatırdım. Daha sonra ise resimlere bakarak oğlum anlatırdı hikayeyi kullandığı bir iki kelimeyle. Kitabın arkasındaki eşleştirmeleri zevkle yapardık. Gerçekten keyifli kitaplar ve fiyatlatıda gayet uygun bence her miniğin olmalı bu setten. Daha pek çok çeşidi var.
Fakat oğlum artık büyüyor. Ona kainatın sultanı güzel ahlak sahibi Sevgili Peygamberimizin hayatını okuma zamanı geldi diye düşünüyorum. Bunda da kaynak olarak Türkiye Gazetesinin vediği Sevgili Peygamberim setini kullanıyorum. Bilmediğim ne çok şey varmış meğer. Oğlumla birlikte bende öğreniyorum.
Şimdi her uykudan önce mutlaka bu kitaptan bir bölüm okuyorum. Günlük kitabımız değil. İçinde mübarek isimler geçtiği için ve Sevgili Peygamberimizin güzel hayatını anlattığı için ortalıkta gezsin istemiyorum. Bu bizim başucu kitabımız oldu. İnşallah oğlum güzel bir okuyucu olur ve okuduklarını anlayan, anladıklarıyla amel eden, amelleriyle de nesillere örnek olan bir evlat olur..Allah dostlarından olur inşallah. Rabbim hepimize evlatlarımızı en güzel şekilde yetiştirmeyi nasip etsin ve evlatlarımızı her türlü kötülüklerden korusun...

1 yorum:

Fincan Teyze dedi ki...

Amin...
Hepimize nasip etsin Yüce Rabbim...