Uzun Bir Aradan Sonra...

Nihayet dönebildim bloguma. Yazmayalı baya olmuş. Uzun süredir sırtımda bir yük taşıyordum. Yükü attım, kurtuldum, ferahladım. Kpss nedeniyle bloguma ara vermek zorunda kalmıştım. Ben sizleri takip ediyordum bilgisayar başına geçtikçe fakat paylaşım yapamıyordum. Yazın memlekette olduğum sürede ise hiç bakamadım bloguma. Bu zamanda pek çok üyem olmuş onların bloglarını da ziyaret ettim fakat hiçbirinizle iletişim kuramadım. Çok şükür ki acısıyla tatlısıyla bir sınav sürecini daha atlattım. Sınav istediğim gibi geçmese de hayat devam ettiği için ve kaybedecek birşeyim olmadığı için üzülmedim. Üzüldüğüm tek şey oğlumun zamanından çaldım derslere verdim. Ona olan ilgimi azalttım özellikle son zamanlarda denemeler testler tekrarlar derken yavrum vakit geçirsin diye bolca çizgi film izlettim:(( Sınavı kazanamadığıma değil de oğlumu ihmal ettiğim anlara üzüldüm çünkü kpss her sene olur iş her zaman bulunur ama oğlumun giden günleri bir daha gelmeyecek. Neyse hamdolsun ki sınav bitti ve biz oğlumla artık sabah akşam, hep bir oyunun, faliyetin, şarkının türkünün içindeyiz:)
Bayram dönüşü de dikiş kursuna başlıycam sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım kurs verimli olur bir sürü kumaşım var hepsiyle kafamda tasarladığım çeşit çeşit elbiseler dikmek istiyorum. Diktiklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Yeni paylaşımlarda buluşmak dileğiyle..

2 yorum:

Yücel Eser Bandırmalı dedi ki...

Kazanamamanıza üzüldüm.Çok iyi bir anne olduğunuza eminim,zamandan çala konusunu çok takmayın, şimdi birliktesiniz ya, önemli olan bu...

eviminhuzuru dedi ki...

çok doğru söylüyorsunuz şimdi birlikteyiz sağlıklıyız çok şükür.