Yeni Diktiğim Perdeler

Bu perdelerle mutfağımda çiçekler açtı nasıl güzel bi hava kattı yada bana öyle geldi bilmiyorum:) Çok hoşuma gittiler.
Perdemin kumaşı için önce döşemelik perdelik kumaşlara baktım ama çok kalın geldi ben öyle çok iyi dikiş dikebilen biri değilim kumaşın köşelerini ayarlayamam hem belkide makinem bile dikmez diye düşünüp yumşak keten tarzı kumaşlara bakarken nevresimlik kumaşlar takıldı gözüme ve bu deseni çok beğendim hemen iki metre aldım ama kumaşı boyundan değil eninden ortadan ikiye kestim kenarlarını ütü ile düzelttikten sonra dikişini yaptım. Pile değil büzgü yatım ve perde düğmesi diktim. İçindeki perdekinin uçlarınıda annecim örmüştü çeyizime:) Peçeteleri masa örtüsü takım halinde. Anneminde ellerine sağlık. Belki size de fikir olur aynı yöntemle oğlumun odasına da perde diktim onuda bir sonraki postta resimleyip yayınlarım inşallah...

Hiç yorum yok: