Evime kavuştum:)

Bloğumun adını eviminhuzuru koyarken bir gün bu huzurdan bir yıllığına ayrı kalacağım hiç aklıma gelmemişti. Ve bu ayrılıkta daha iyi anladım ki insanın evi gibisi yokmuş. Ben bunları söylediğimde bir yıl boyunca beni el üstünde tutan gözümün içine bakan sevgili eşimin ailesi ve kendi aileme haksızlık etmişim gibi geliyor ama yine de yağa yatırsalar bala batırsalar ille eviiiim ille eviiim diyor insan:))) Bence asıl olması gerekende bu eğer bunun tersi düşünülüyorsa o evlilikte güzel gitmeyen bir şeyler var demektir canım ailemin mutlu olması lazım ben evim evim güzel evim dedikçe:))
Daha önce yazmıştım 2013 yılında KPSS ile atandım ve bir yıllık adaylık sürecini tamamlamam gerekiyordu evimizin olduğu şehre gelebilmem için. ilk bir ay torpil bulan gidiyor istediği yere efsanesinden yola çıkara üzgün üzgün dolaştım etrafta benimde bir torpilim olsa keşke dedim:)) gidebilmek için yollar aradım ama şunu söyleyim şuan KPSS hazırlanan atama bekleyenler varsa bir yıl kimse biryere gidemiyor torpil morpil laflarıda yalaaaan. En azından ben Milli Eğitim Bakanlığı adına konuşayım bakanlık merkeze atandım ve ben dahil bütün arkadaşlarım kuzu kuzu bir yılımızın dolmasını bekledik bu süreçte biri torpil bulup gitse örnek teşkil eder o gitti biz neden gidemiyoruz deriz o nedenle bakanlık bu konuda kararlı. Bir yılı dolanı ise asla bekletmiyorlar en geç iki hafta içinde tayin işiniz tamam...
Ben hariç:(((( Nekadar istedim ve acele ettiysem istediğim şeyle sınandım. Ben devletin işini kendi işi gibi sahiplenmeyen kuruma geliş amacının ne olduğunu çözemediğim hani her birimde vardır ya iş yapmayan işi yavaşlatan tipler maalesef benim yazım öyle birinin sistemine düşmüş ve boş yere beni bir ay beklettiler bütün arkadaşlarım evine eşine çocuğuna kavuştu ben gelemedim bu tarifi imkansız bir duyguydu. Aynı yerde sende çalışıyorsun ve işini deli gibi yapıyorsun hergün sistemini kontrol ediyorsun dilekçelere cevap veriyorsun adam bir yazıyı bir ay sisteminde bekletmiş görmemiş bile bu nasıl bir vicdan nasıl bir iş ahlakı evine nasıl gidiyor gönül rahatlığıyla kazandığını nasıl yediriyor çoluğuna çocuğuna anlamadım. Senin ertelediğin argo tabirle salladığın iş başkası için hayati önem taşıyorsa hadi. Ah ah söyleyecek çok söz var ama ben AHlarımı ahirete sakladım. Bu dünya elbet bitecek ahirete sermaye lazım... Hatırladım yine canım sıkıldı güzel ülkemde böyle insanlar var olduğu sürece bizim halimiz ne olur ki Rabbim sen yardım et...
İşte böyle geri dönüş MERHABAmı yapayım dedim bundan sonra yeni yeni güzellikler yeni paylaşımlarla hiç ayrılmayız inşallah. Hep güzel anılarımız olsun yazacak Rabbim kötülükleri uzak etsin..

2 yorum:

Atahan ile hayat dedi ki...

işte bazen özel sektörü sırf bu yüzden seviyorum geciktirme diye bir şey yok atlama diye bir şey olamaz bile ( kurumsal yapılar için söylüyorum) çalışan personelin bu hatası yüzünden adamı resmen öttürürler ki birde vatandaştan özür diletirler... Her şeyde bir hayır vardır olumlu düşünmeye çalışın sağlığınız yerindeyse gerisini çok da umursamayın ( bunu birde ben yapabilsem ya ):))

eviminhuzuru dedi ki...

aynen katılıyorum size özel sektörde yıllarca çalışmış biri olarak devlettekilerin rahatlığına ve gevşekliğine tahammül edemiyorum zaten umarım düzeliriz. Çok şükür sağlığımız yerinde geç olsun güç olmasın dedik:))