Balık tutma oyunu yaptık

Dün bazı arkadaşlarımın bloglarındaki çocuklarıyla yaptıkları faaliyet örneklerini bende oğlumla uyguladım. Sonuç gerçekten çok güzeldi. http://oyuncuanne.blogspot.com/ ve http://alikemalalp.blogspot.com/ arkadaşlarımdan çok güzel fikirler edindim sizlere de tavsiye ederim ben oğlum yaparken çok eğlendik.
Balık tutma oyunu

Öncelikle büyüklü küçüklü balık resimleri çizdim. Bu resimleri oğlum boyadı ben kestim. Kağıtların katlanmaması dik durması için balıkların üzerine 2 kat koli bandı çektim. Balıklarımız hazır. Olta için; Oklavanın ucuna kalın bir ip yada kurdela bağlıyoruz ipin ucunada mıknatıs yapıştırıyoruz (ben buzdolabı magnetlerinden birini kestim)
Balıkların üzerine arkadaşlarım ataç takmışlar ben evde olmadığı için iğne taktım ve uçlarını tehlikeyi engellemek için yapştırdım. (çatal iğnede olabilir) Oltayı attık mıknatıs balığın üzerindeki iğneyle temas etti ve balıklar oltadaaa
Gerçekten çok keyif aldı. Hem kendi yapmış olduğu bir oyuncağa sahip oldu üstelik tuttuğu balıkları gazetinin arasına koyup "mangal yapıyorum anne löp löp yiycez dedi:))))" hayal gücü
Tutamadığı zaman sinirlendi bende sabırlı olmasını sinirlenirsen balıklar kaçar onlarla güzel güzel konuş tatlı balıııık şirin balık gel bakalım oltaya de gelirler balık tutmak sabır ister dedim ve sonuç güzeldi:))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzel böyle ilginç oyunlar bulmak...Dediğin gibi de hayal dünyaları çok geniş :)

Oyuncu Anne dedi ki...

:))) ne kadar guzel bir duygu tarif edemem ; yaptginiz ufak tefek oyuncuklar baska anneleri baska bebekleri de mutlu ediyor!! bir blog takibi cahili olarak henuz gordum bunu:) cokca da sevindim ;)
daha nice karsilikli istifadelerimiz olsun ins ;)